Olen ollut sairaana nyt kohta kaksi viikkoa. Flunssa vei kuumeineen ensin sängyn pohjalle neljäksi päiväksi ja sen jälkeen ääneni katosi viideksi päiväksi. Nyt pystyn mörisemään mutta kuntosalille ei vielä voi lähteä. Turhauttavaa kun kuntoprojekti on täysin jäissä sairastelun takia. Eikä oikein töihinkään pysty kun ei lähde ääntä. Mutta ainakin tänään tuli taas urakalla harjoiteltua 3D kukkasien tekoa kynsiin.
![]() |
| akryylikynnet 3D kukkasilla |
Mainitsin miettineeni esteettistä plastiikkakirurgiaa. Olen käynyt kahdessa ilmaisessa konsultaatiossa ja kerran julkisella puolella konsultaatiossa. Julkisella eivät leikkaa. Pitäisi olla luultavasti pari viikkoa kuivaamatta suihkun jäljiltä, että olisi tarpeeksi "terveydellistä haittaa". Olen nyt sairaslomalla käyttänyt aikaa siihen, että olen etsinyt kirurgeja jotka ovat tehneet mm. abdominoplastiaa aiemminkin. Vielä kun saisin äänen takaisin niin pystyisin soittelemaan ja kyselemään hintoja sekä
muita mieltä askarruttavia kysymyksiä. Tässä on aihe mistä ihmiset ovat minua kritisoineet. "Olet nuori ja kaunis, miksi pitäisi mennä itseään leikkelemään?" Jos asia painaa tarpeeksi omaa mieltään, eikä osaa kunnolla nauttia laihdutuksensa aikaansaannosta, niin miksi ei sitten tekisi sen asian eteen jotakin? "Se maksaa niin paljon. Keksisin paljon muutakin tekemistä sille rahalle." Maksaahan tuo. Minkä hinnan voi määrittää kattorajaksi omalle hyvinvoinnille? Jos sillä saan itsevarman olon ja koen oloni viimein ylpeäksi saavutuksestani niin koen sen rahan hyvin käytetyksi. Onko se lopulta sen erikoisempaa kuin esimerkiksi tatuoinnin hankkiminen? "Olet nuori. kyllä se nahka palautuu." Kaksi vuotta painonpudotuksesta. Voin sanoa, että ei se enää palaudu. Valitettava tosiasia niillekin jotka pudottavat paljon painoa. On kokeiltu kuorintaa, hierontaa, kiinteyttäviä rasvoja, lämpökääreitä, vela smoothia, selluliittihoitoja ja vaikka mitä. En edes halua ajatella kuinka paljon ne ovat imeneet rahaa. Odotan sitä että leikkauksen jäljiltä saisin sileän vatsan. Edes vatsalihakset eivät ole niin kovasti kaipuussa kuin se litteä vatsa, jota en ole koskaan itselläni nähnyt. Ainakin tämä nostaa hurjan kaipuun parantumiselle ja takaisin treenien pariin. Kyllä luistaa taas kunhan tervehtyy ja pääsee salille !
muita mieltä askarruttavia kysymyksiä. Tässä on aihe mistä ihmiset ovat minua kritisoineet. "Olet nuori ja kaunis, miksi pitäisi mennä itseään leikkelemään?" Jos asia painaa tarpeeksi omaa mieltään, eikä osaa kunnolla nauttia laihdutuksensa aikaansaannosta, niin miksi ei sitten tekisi sen asian eteen jotakin? "Se maksaa niin paljon. Keksisin paljon muutakin tekemistä sille rahalle." Maksaahan tuo. Minkä hinnan voi määrittää kattorajaksi omalle hyvinvoinnille? Jos sillä saan itsevarman olon ja koen oloni viimein ylpeäksi saavutuksestani niin koen sen rahan hyvin käytetyksi. Onko se lopulta sen erikoisempaa kuin esimerkiksi tatuoinnin hankkiminen? "Olet nuori. kyllä se nahka palautuu." Kaksi vuotta painonpudotuksesta. Voin sanoa, että ei se enää palaudu. Valitettava tosiasia niillekin jotka pudottavat paljon painoa. On kokeiltu kuorintaa, hierontaa, kiinteyttäviä rasvoja, lämpökääreitä, vela smoothia, selluliittihoitoja ja vaikka mitä. En edes halua ajatella kuinka paljon ne ovat imeneet rahaa. Odotan sitä että leikkauksen jäljiltä saisin sileän vatsan. Edes vatsalihakset eivät ole niin kovasti kaipuussa kuin se litteä vatsa, jota en ole koskaan itselläni nähnyt. Ainakin tämä nostaa hurjan kaipuun parantumiselle ja takaisin treenien pariin. Kyllä luistaa taas kunhan tervehtyy ja pääsee salille !

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti