Olen saanut taas itseäni niskasta kiinni ja ehtinyt käymään ahkerasti treenailemassa, sekä saanut pidettyä syömiset kurissa. Jes, hyvä minä! Treeni tuntuu kolotuksena kropassa kun tuli liian pitkään taas lepäiltyä ja otettua rennommin. Mutta pian nekin kolotukset ovat kadonneet eikä treeni tunnu enää yhtä pahalta. Sitten lisätään lisää painoja ja tehoa! Perjantaina olisi plastiikkakirurgille meno konsultaation merkeissä. Silloin tehdään päätöksiä mistä kaikkialta kursitaan ja mitä maksaa. Sen jälkeen olisi vielä hoidettavana rahoituspuoli. Mutta siitä myöhemmin lisää.
Minulta on paljon kyselty erilaisia vinkkejä laihdutuksen/liikkumisen/ruokavalion suhteen niin ajattelin ruveta jakamaan toisinaan pieniä vinkkejä mitä pääsääntöisesti noudatan omassa arjessa. Mutta näistä sitten myöhemmin, kunhan pääsen oman tietokoneen äärelle ja jaksan asiaan paneutua. Sen voisin näin ekana vinkkinä sanoa, että tuo aurinko on erittäin ihana lenkkikaveri ulkona, joka myös antaa energiaa !
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti